جلسه اداري صندوق تعاون استان يزد با حضور مدير كل تعاون، ‌رئيس سرپرستي صندوق تعاون استان و روساي شعب استان يزد برگزار شد. 

رسول آستركي رئيس سرپرستي صندوق تعاون با اشاره به اين كه صندوق تعاون كشور به جايگاه ايده‌آل خود جهت خدمت به تعاوني‌ها و رفع مشكلات آنها دست يافته است، تلاشهاي صورت گرفته توسط دكتر رودساز را جهت تامين منابع انساني، ‌تجهيز شعب، بخشش 6 درصد ديركرد معوقات و پرداخت تسهيلات با نرخ كارمزد كمتر از نرخ بانكي را ارج نهاد و حضور سيدمحمد كريمي مديرعامل جديد را به خانواده تعاون تبريك گفت.

وي در ادامه بر اصل مشتري مداري تاكيد كرد و افزود: روساي شعب صندوق تعاون مي‌بايست با تعاوني‌هاي فعال و اعضاي آنها كه باعث رونق اقتصادي و اشتغال‌زايي در استان شده‌اند، همكاري و هماهنگي لازم را داشته باشند و در جهت پرداخت تسهيلات به آنها اهتمام لازم را بعمل آورند و همچنين در زمينه‌هاي مختلف كاري، اقدام به ارائه مشاوره و راهنمايي به آنها نمايند و همواره با اخلاق اسلامي از مشتريان استقابل نمايند.

آستركي از روساي شعب خواست جهت پرداخت تسهيلات به اعضا شركت‌هاي تعاوني مسكن جهت خريد يا ساخت مسكن، حداكثر تا سقف 50 ميليون ريال با بازپرداخت 60 ماهه به هرعضو و همچنين اعطاي تسهيلات جهت خريد خودرو به اعضاي تعاوني‌هاي حمل و نقل، برنامه‌ريزي و اهتمام جدي ورزند.

در ادامه محمد پناه مدير كل اداره تعاون استان يزد گفت: با عمل به دستورات مقام معظم رهبري كه دنباله خط امامت و ولايت است، مي‌توانيم حافظ اسلام و ايران باشيم.

محمد پناه همچنين با اشاره به اين كه گره‌گشايي كار ديگران به دست ما يك نوع امتحان الهي است، تاكيد كرد: روساي شعب و ديگر همكاران در حد توان، خدمت به تعاوني‌ها را مد نظر قرار دهند و نظر به استعدادهاي خوب ايرانيان براي كمك به اقتصاد كشور و رسيدن به مرحله خودكفايي، مشكلات تعاوني‌ها را مرتفع نماين
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا